BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Praha

Mhm. Atrodo pribrendo laikas išdėstyti monitoriuje savo kelionės į Portugaliją įspūdžius.

Pradėti turbūt reiktų nuo to, kas kaip ir kodėl. O trumpa istorija būtų tokia, kad (dabar bus kuklumo pliūpsnis) kadangi esu beveik patyręs keliautojas, pareigingas, kultūringas žmogus ir šiaip čiotkas bičas. So, pagal šiuos kriterijus buvau atrinktas jaunimo grupės vadovu LVJC organizuojamoje kelionėje į Portugaliją. Maršrutas buvo Lietuva - Lenkija - Čekija - Vokietija - Prancūzija - Ispanija - Portugalija ir atgal beveik tokia pat seka. Pareigos buvo gan paprastos: įtikinamai vaidinti gidą ir prižiūrėti gaują hormonų drąskomų paaugliukų, kad anie nenusisuktų sprando, nenusilaktų negyvai ir panašiai. Žinot koks skirtumas tarp pedagogų ir pedofilų? Pedofilai vaikus iš tikrųjų myli…

Ok, tiek priešistorės. Keliavimo įrankis buvo tikrai neprastas dviaukštis Neoplan aftobusas, o kadangi man, kaip vadovui, teko vieta antrame aukšte, pačiame priekyje, tai kelionė iš karto tapo įdomesnė :) Miegot aftobuse, aišku, nepyragai, bet ir ne taip baisu, kaip tikėjausi.

Pajudėję iš Vilniaus vakare, visą naktį važiavom per Lenkiją, o kitos dienos popietę buvome Prahoje. Apsistojome ganėtinai neprastame (kaip po to paaiškėjo geriausiame per visą kelionę) hostelyje. Kaštavo kazkas apie 18 e nuo galvos, bet buvo labai neblogai - padorūs kambariai, dušai, patalynė, pusryčiai, etc. Ir personalas teisingas, kai kažkokia beprotė čekė puolė laistytis vandeniu iš trečio aukšto (mol mes per garsiai Alias kieme žaidėm) anys supratingai mus įleido į vidų ir šiaip elgėsi labai friendly.

Šiaip, Praha nebuvo planuotas ilgas sustojimas mūsų grafike, bet kad jau anksčiau atvykome, tai nusibadziojome pasižmonėti.

O ką Praha. Praha kaip Praha. Turistų milijonas

įdomūs architektūros ir statybų sprendimai

teisingi kabakai ir skanus alaus

Beje, jei nesate baisiai turtingi (kaip kad aš buvau) tai nesusigundykite kabakais pagrindinėse žmonių būriavimosi vietose. Įlindus kur giliau į siauras gatveles galima rasti teisingų PUB'ų su teisingu maistu ir teisingom kainom. Pvz:

Kažkoks barpalaikis pagrindinėje senamiesčio gatvėje: Alus - ~8 lt, karštas - ~20 lt, salotos - ~10 lt ir panašiai

Normalus PUB'as gretimai esančioje siauroje gatvelėje: Alus - ~5lt, karštas - ~10 lt, salotos - ~6 lt. O porcijos arkliškos. Užsisakęs guliašo ir graikiškų salotų, buvau priverstas pastarasias paleisti labdarai - tiek į mane nebetilpo.

Pasibadziojom šiek tiek po senamiestį, aplankėm Karlovo tiltą, prisipirkom čekiško alaus ir patraukėm į hostelį naikinti pirkinių ir žaisti cerberius su paaugliukais.

Kitą dieną po lengvų pusryčių patraukėme per Vokietiją link kito kelionės taško - Lyono.

Rodyk draugams

Komentarai (2)

1. Ievu:

Nekantriai laukiam tolesniu ispudziu, o vadove.

2. Anonymous:

Išvažiavom iš Vilniaus. Iš pradžių kelionė buvo nieko, prie sienos pasiėmėm pora lithuanicos butelių – juk reik į kitas šalis Lietuwos atributikos nuvežt. Važiuojant Lenkija norėjos paragaut ir vadovus pavaišint , nes jie ir atostogaut išvažiavo – po kiekvieno sustojimo p visą autika prasinešdavo baisus cigarečių kvapas ( reik rūkyt tik gera šlamšta ), po dineos kitos atvarėm i Praha. Pasukom kelis ratus aplink centra ir pirmyn atgal , nes nieks iš vadovu nesiorientavo mieste, kai atsiskyrėm nuo grupės nuwarėm i prekybos centra ir užsipirkom gerimu, grizom i viesbuti ir patestavom( Čekiški likeriai žiauriai skanūs). Tada darželio susipažinimo vakaras. Po jo supratom kad kelionė bus gaidynas….kai visi nusikomino nuwarėm pratesimo pas anglus, kurie šventė bernvakari. (ju tabakas buvo geresnis negu žolė bet bučiuojas jie ti nelabai kaip). Prahoj buvo geriausia keliones dalis.